Met bijna drie decennia ervaring in de branche is er weinig wat ik niet gedaan heb. Van internationale campagnes tot en met een logo voor een startend bedrijfje. In het digitaal tijdperk is de uitdaging in ons vak groter en gecompliceerder geworden. Met alleen een goed idee ben je er nog niet, je hebt een helicopterview nodig om multimediale campagnes tot in de perfectie uit te voeren. Door alle opgedane ervaring heb ik een brede kijk op alle elementen van het communicatievak.
Gewerkt bij:
1986-1992 FHV/BBDO art-director
1992-1996 Bartels/Verdonk BBDO art-director
1996-2000 BMB/Publicis creative-director
2000-2015 De Combinatie van Factoren creative-director / senior art-director
Gewerkt voor o.a:
Adidas, ABN Amro, Artis, Heineken, Amstel, Brand, Heineken Speciaalbieren (o.a: Wieckse Witte, Sol, Affligem), SEAT, Fiat, Mercedes, Nedelandse Spoorwegen,, IKEA, HEMA, Arrow Jazz, Stop Aids Now, Albert Heijn, Bols, Vrumona, Proctor & Gamble, Pepsi, Camel, Tele 2, PTT Telecom, Royal Club, Ursus Wodka, Zwitsal, Douwe Egberts, Mars, M&M’s, Schiphol en nog veel meer.
Opleidingen:
Atheneum A, Akademie voor Beeldende Kunst (Artez)