About

Met bijna drie decennia ervaring in de branche is er weinig wat ik niet gedaan heb. Van internationale campagnes tot en met een logo voor een startend bedrijfje. In het digitaal tijdperk is de uitdaging in ons vak groter en gecompliceerder geworden. Met alleen een goed idee ben je er nog niet, je hebt een helicopterview nodig om multimediale campagnes tot in de perfectie uit te voeren. Door alle opgedane ervaring heb ik een brede kijk op alle elementen van het communicatievak.

Gewerkt bij:

1986-1992  FHV/BBDO                                   art-director

1992-1996  Bartels/Verdonk BBDO                art-director

1996-2000  BMB/Publicis                               creative-director

2000-2015  De Combinatie van Factoren      creative-director / senior art-director

 

Gewerkt voor o.a:

Adidas, ABN Amro, Artis, Heineken, Amstel, Brand, Heineken Speciaalbieren (o.a: Wieckse Witte, Sol, Affligem), SEAT, Fiat, Mercedes, Nedelandse Spoorwegen,, IKEA, HEMA, Arrow Jazz, Stop Aids Now, Albert Heijn, Bols, Vrumona, Proctor & Gamble, Pepsi, Camel, Tele 2, PTT Telecom, Royal Club, Ursus Wodka, Zwitsal, Douwe Egberts, Mars, M&M’s, Schiphol en nog veel meer.

Opleidingen:

Atheneum A, Akademie voor Beeldende Kunst (Artez)

Portret Pasfoto 2