HEINEKEN Cities of the World >>
HEINEKEN Cities of the World is een internationaal activatie-programmma waarbij de meest avontuuurlijke stedentrips te winnen zijn. Door de…
SEAT Wintercheck >>
Jaarlijks kun je bij de SEAT dealer terecht voor een wintercheck. We wilden het eens anders aanpakken…
ArtBag campagne >>
Al 10 jaar lang is de ArtBag van STOP AIDS NOW! een succes. Een even simpele als…
HEINEKEN Innovatieweken >>
Tijdens de HEINEKEN Innovatieweken presenteert HEINEKEN de nieuwe producten die het komende jaar op de winkelvloer komen. Retailers worden off-…
HEINEKEN Bierproefpakket >>
Om alle medewerkers van HEINEKEN en hun vrienden en familie eens goed te laten ervaren wat de…
Brompton Road >>
Huisstijl voor het communicatie-adviesbureau voor customer journey en shoppersmarketing: Brompton Road. Brompton Road is de beroemde winkelstraat in…
HEINEKEN Feel the Beat >>
HEINEKEN is sponsor van muziekfestvals over de hele wereld. Voor het Midden-Oosten en Afrika ontwikkelden we een instant-win…
Arrow Jazz FM >>
Introductie van het nieuwe logo van Arrow Jazz FM. Inmiddels is Arrow Jazz FM van naam veranderd…
Affligem POS >>
Affligem is Belgisch Speciaalbier dat oorspronkelijk in de benedictijnenabdij van Affligem werd gebrouwen. Deze POS materialen voor de horeca ademen de…
P&G Gouden Veters >>
De Olympische Spelen, hét moment om duidelijk te maken hoe belangrijk sport is voor kinderen. Met P&G,…